Salı, Haziran 05, 2007

bir bakış


bir bakış bir bakışa neler neler anlatır ...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ah şu fıstığa bakın, bu kadar şeker olunur mu yaa.
Hiç görmedim ben seni, anneni okuldayken anayasa hukukunun anlaşılmaz konularını iki cümlede özetleyip hepimizin aklına oturmasını sağlarken çok takdir etmiştim şimdi de bu blog fikrini bulduğu ve bizi senden mahrum etmediği için çok takdir ediyorum. Yoksa ben Erzurum'da hakimlik yaparken senin ışıklı gözlerini nasıl görürdüm. Annenin pırıltısı var sende. Ömrün şansın güzel olsun güzel bebek. Umut

Adsız dedi ki...

Kızım sen beni bitirmeye kararlısın anladım ben... Bu ne foto bu ne poz yarabbim bu gözler... Naapcaz seninle biz, ben oğlanı senin peşine yollarım artık başka çare yok gibi :) Teyzen Sibel.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin