Cuma, Şubat 29, 2008

bez bebek


ben annemin tek kızıyım ve tabi ki tek çocuğuyum
benim annem küçükken öyle pek bebeklerle filan oynayan biri değilmiş
bebekli oyunları pek az oynarmış
tabi bu durumda ne olmuş
bebek oynama arzusu birikmiş birikmiş ben doğunca ortaya çıkmış
o yüzdendir ki annem beni türlü çeşit giydirir
evde kimsenin aklına gelmeyecek oyunlar oynar
şarkılar oğretir güldürür kikirdetir
bugün de canı sıkıldı işte
benim bu iki tutam saçlarımı önce ördü
çok da güzel oldu ama ben yaramaz bozdum hemen
annem pes eder mi sonra at kuyruğu yaptı (at var kuyruk yok oldu biraz ama neyse)
böyle iki tavşan kulağı yaptı vs vs
hayır kendi saçını bırak toplamayı evde bile bir toka taktığını görmedik
bana gelince niye böyle onu da anlamış değilim
özetle ben annemin bez bebeğiyim
biraz önce beni uykuya yatırdı
uyanınca giydirip mamamı yetirip addaa götürecek :)))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin