Pazartesi, Aralık 01, 2008

kimse benle oynamıyor




size haftasonu herşey çok iyi ve güzelmiş gibi yansıtmak istemem

kötü şeyler de vardı

mesela kimse benimle top oynamak istemedi

topu atma olayını çok kaba buluyorum, biri benden topu isteyince kucağıma alıp salına salına yürüyerek götürüp önüne koyuyorum


ama kimse memnun olmuyor, babam bile kendini arkadaşlarıyla maça kaptırdı


şu erkekleri hiç anlayamıyorum tekme atılır mı topa yahu, ya acırsa? sonra üstünde çizgi film karakterlerinin fotoğrafları var, yüzlerine baka baka nasıl tekmeleyeyim


off naif ruhuma uygun arkadaşlar bulmam lazım acilen :(

1 yorum:

ağrıdağıeteğindeuçangüvercin dedi ki...

Ben oynarim seninle her zaman Nunu teyzene söle getirsin seni yanima canım benim Maşallah sana...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin