Salı, Şubat 10, 2009

içimden şehirler geçiyor...




sabah uyandığımızda ankaraya varana dek camdan dışarıyı seyrettik, şehirler köyler geçtik, boş istasyonlarda gezinen köpeklere el salladık
şımardık, eğlendik, yolculuğumuz çok keyifli geçti.
Şimdi Ankara'dayız, annem çalışıyor. anneannem dedem ve nunuyla takılıyorum ben de.
sürekli "bu ne" diyorum, her şeyin tek tek adını soruyorum
süper demeyi öğrendim, sağ elimin baş parmağını havaya kaldırıp tek gözümü kırpmaya çalışıp "süp-peeer" diyorum
dün akşam beni internetten takip eden daha önce hiç tanışmadığım hayranlarımla :) buluştum, çakıl's fun club üyeleri :) anlatırım çok zevkliydi.
evin her köşesini didik didik inceliyorum, bir fırsat bulunca hemen merdivenlerden yukarı nunu'nun odasına kaçıyorum, burada kurcalanacak o kadar çok şey var ki, incikler boncuklar, kokoşluk malzemeleri, oyuncaklar tam bir maden :)
arada geceleri ağlıyorum, uykumun içinde "baba gelicek, çakılı öpücek" diyorum, annemin içini burkuyorum
dedeme oyun hamurundan evler iskeleler yaptırıyorum, küçük bir liman şehri kuracağız yakında :)
Henüz Ankara'dayız, bu akşam döneceğiz, diğer Ankara anılarımı dönüşte anlatacağım....

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin