Cuma, Mayıs 08, 2009

süt keyfi

gözümü açar açmaz, pijamalarımı bile çıkarmadan "süüüt" demeye başlıyorum
genelde kurduğum cümleler;
"choona sana süt versin, baba sana süt versin, süt nerde, nerde süüt, sen süt içersin"
sütümü içerken arada durup;
"bitmedi, süt bitmedi, ascık daha var, bak içinde var" diyerek teyit ediyorum.
ve sütüm bittiğinde o günkü keyfime bağlı olarak;
usulca götürüp mutfak tezgahına koyabiliyorum, biberonu karşımdakinin kafasına atabiliyorum, bunu doldur, sen gene süt içcen diyebiliyorum, bazen ağlayabiliyorum, ya da yarın gene süt içcez diye kendimi telkin ediyorum :)

2 yorum:

serap ablacık dedi ki...

sen çakıl'ı çok seviyo. hep baksın çakıl'ın bloguna yeni foto var mı diye. yarın bakıcaz yine.
sen anlarsın : )

Çakıl' Mom! dedi ki...

çakıl serap ablasını merak ediyooo :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin