Pazar, Temmuz 04, 2010

jazz / dans / üçyüz beşyüz :)



dün sabah annemle parka gittik, biraz garip gelecek biliyorum ama ilk kez parka gittim :)
yani sitenin parkına hiç gitmemiştim
okulda ve evin bahçesinde salıncak kaydırak vs olduğu için gerek görülmüyordu pek
ama dün sabah annem beni alıp parka götürdü
ba-yıl-dım
öyle çok sevdim ve öyle mutlu oldumki fotoğraflardan anlamışsınızdır
dönmeyi hiç istemedim
ama öğlen sıcağı başlayınca dönmek zorunda kaldık
bu kez bol köpükle doldurulmuş serin bir küvette uzun uzun banyo yaptım
banyo yaparken şarkı söyleyişimi görmelisiniz, baloncukları kabartırken attığım çığlıkları duymalısınız :)
sonra hamur olup güzel bir öğlen uykusu çektim
annem ve babam akşam için tünele jazz festivaline gitme planı yapmışlar
ben de gelmek istiyorum dedim, çok ısrar etmeme gerek kalmadan nasılsa açık hava diye kabul ettiler (sanırım haftasonları benden ayrılmayı onlar da hiç istemiyorlar)
aman nasıl eğlence aman nasıl bir dans nasıl bir müzik
galata kulesinin tam dibinde panorama jazz band'ı dinledik, ben dans ederken etrafımda tanımadığım insanlardan bir cemaat oluştu, herkes benimle dans etti, alkışladı çok çok eğlenceliydi. konser başlamadan bana bir mızıka almışlardı kah dans ettim kah mızıkamla müziğe eşlik ettim, gece yarısına doğru konser bitti
tam herkes dağılırken ve benim gözümden uyku akması beklenirken "ee şimdi napcaz" dedim
eve gitmeyi hiç istemedim ama ailem sanırım biraz yaşlı, uykumuz geldi filan deyip beni arabaya attılar. koltuğa oturur oturmaz uyumuşum :)
dün gece 00.30'da uyuduğum için bu sabah biraz geç kalkmam bizimkilere bir pazar sabahı uykusu bahşetmem bekleniyordu, ama ben 07.30'da zıpladım
evet ben uyandım şimdi napıyoruz diye :)
babam ısrarıma dayanamayıp dante ve beni alıp parka götürdü, pazar sabahının uyku talihlisi annem oldu :)
özetle haftasonu ne güzel şey onu diyecektim ben, çok güzel bi şey, süper şahanee :)

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin