Cuma, Aralık 24, 2010

acar muhabiriniz Ankara'dan bildiriyor

ben Ankara'dayım
büyük ailemin yanında.
her an yeni bir şey öğreniyorum, öğretiyorum.
mesela anneanneme ingilizce öğretiyorum
o da bana annemin çocukluğunu anlatıyor
dedemle boyama yapıyoruz,
burada her şey uygulamalı;
patlıcanı boyamak için patlıcan ne renk olur diye soruyorum hemen önüme bir patlıcan koyuveriyorlar.
bi de Nunu bana ruj sürdü, ama hep sınavları var hiç göremiyorum onu.
burası çok güzel her şeyde özgürüm, sevmediğim yemekleri yemiyorum, hemen bahçeye çıkıp kuşlara veriyoruz, kuşlar beni çok seviyorlar...

3 yorum:

deren dedi ki...

çakılcım,tadını çıkar:))
anneanne demek özgürlük demek ne de olsa:))

deren dedi ki...

bu arada deren:elifinmutfagı
hatırladın umarım aysen;)

Cakil's Mom! dedi ki...

deren; isim farklı ya ben de senin blogu kurcalıyorudum. ne güzel yeniden buluşmaaakk :))

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin