Pazar, Ocak 25, 2009

yol bitmedi, vesait değiştirdim



yürüdük, yürüdük...
yol hiç bitmedi
ben uykunun da etkisiyle anne diye tutturdum
yolun büyük kısmında kendimi anneme taşıttım
bir de arkadaşım vardı Duru, o da kendisini yol boyunca hep annesine taşıttı

en ilginç olanı yanımızdan gelen geçen herkes Derya-Duru ve annemle benim fotoğrafımızı çekiyordu. Etrafında 15 tane erkek olmasına rağmen beline kadar kara bata çıka çocuklarını omuzlarında taşıyan bu "anadolu kadını" görüntüsü sanırım herkese çok ilginç geldi :)))

hatta bir ara yanımızdan geçen bir grup şöyle dedi; "bu fırtınada buralara yürüyerek geldik diye kendimizi deli sanıyorduk ama sizi görünce anladık, biz deli değilmişiz"

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Üçünüzde süpersiniz; gülmekten gözlerimiz yaşardı.Yeni maceralarınızı bekliyoruz.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin