Çarşamba, Haziran 24, 2009

1 2 3 jump

ben sanırım suya bayılıyorum
herkes kollukla simitle yüzüp kafası suya değer değmez çığlığı basarken ben tam bir deli olarak havuzun kenarında ayağa kalkıyor, kolluk simit hiç bir şey yokken bir elimle burnumu kapatıp "1 2 3 jump" deyip suya atlıyorum :)
doğal olarak önce bir dibe batıyorum sonra babam annem kim varsa beni çekip yüzeye çıkarıyor
ben hızlıca ağzımın burnumun suyunu silip tekrar aynı pozisyonu alıyorum
su yutmaktan dalıp çıkmaktan helak olana kadar bu böyle sürüyor
bu sırada havuz/deniz kenarında endişeli insanlardan oluşan bir seyirci kitlesi de oluşmuyor değil ama çatlak bir kızım işte, 2,5 yaşımda tescilledim durumu :)))

not: fotoğrafın anlattıklarımla ilgisinin olmadığının farkındayım, fotoğraf 50 jump sonrası yorgunluk ve huzuru, güvenli limanda dinlenmeyi temsil ediyor :))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin