Çarşamba, Haziran 24, 2009

mutlu yıllar çakıl mı?


bir akşam havuzbaşında yemek yiyorduk
birden ışıklar söndü!
kaç gündür gönül birliği ettiğim, gülücük ve kırıtışlarımla cemaatime dahil ettiğim garson abilerimin ikisi ellerinde kocaman meşaleler tutuyordu.
bir diğerinin elinde de kocaman bir pasta vardı.
"iyi ki doğduun çakııl" diyerek bana doğru geldiler
hepimiz çok şaşırdık
annem "çakıl'ın doğum günü değil ki, daha çok var onun doğum gününe" dedi
ama onlar "olsun bizim çakılın gerçek doğumgününü kutlama şansımız olmaz, biz de bugünü çakılın doğum günü kabul ettik" dediler :)
annem mahçubiyetle kızarırken ben zevkten dört köşe oldum
böylece 4 ay erken doğum günü kutladım
pasta da enfesti, burdan golden key bördübet ve hisarönü çalışanlarına sesleniyorum
süpersiniz yahu, çok sevdim hepinizi :))))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin